Επιλέξτε τη γλώσσα σας:
100% αληθινές, επαληθευμένες κριτικές.
Colette P. βαθμολογήθηκε
De passage dans la région, nous avons vu ce restaurant qui nous a plu. Nous avons été très bien accueillis et c’était très bon.
Claude R. βαθμολογήθηκε
Le lieu est convivial et très propre et la restauration est digne des traditions aussi Resté conforme au tradition Rodrigo
VERONIQUE A. βαθμολογήθηκε
Cuisine excellente Prix corrects
Andries T. βαθμολογήθηκε
Very nice people
Valerie M. βαθμολογήθηκε
Stéphane G. βαθμολογήθηκε
Top merci
Elisa V. βαθμολογήθηκε
Françoise K. βαθμολογήθηκε
Très bon accueil. Repas excellent mais dessert moyen.
Christian B. βαθμολογήθηκε
Jean François D. βαθμολογήθηκε